Craiovenii care au apelat la telefonul cetăţeanului pentru a sesiza situaţii care necesită implicarea administraţiei publice vor fi sunaţi, prin sondaj, de conducerea municipalităţii, pentru a se verifica dacă s-a intervenit în rezolvarea cererilor. Potrivit administratorului public al Craiovei, Gheorghe Nedelescu, de la 1 august au fost primite 900 de apeluri la telefonul cetăţeanului, o linie de urgenţă a primăriei, desfiinţată de fosta administraţie. “Am decis să reînfiinţăm telefonul cetăţeanului, care, în fostul mandat, nu mai era funcţional. Ideea s-a dovedit benefică. Oamenii au apelat pentru diverse probleme la telefonul cetăţeanului pentru a comunica cu noi. Pentru a fi siguri că rezolvarea problemelor nu se tărăgănează, am decis să urmărim dacă acestea se rezolvă sau nu şi, prin sondaj, să sunăm cetăţenii pentru a verifica situaţia”, a spus Nedelescu. Nouapresa