Ministrul Dezvoltării, Elena Udrea, a anunţat în urmă cu câteva luni că ar exista şi la Dolj nereguli în procedurile de achiziţie publică pentru implementarea proiectelor cu finanţare europeană în cazul DJ 606, de la Craiova până la limita judeţului spre Mehedinţi, şi a drumului Segarcea – Cârna. Principala nedumerire a subalternilor lui Udrea a fost legată de includerea în caietul de sarcini a unei clauze restrictive: obligativitatea ofertanţilor de a deţine staţii de asfalt situate la o distanţă de maxim 80 de km de locul lucrărilor. Între timp, s-a încheiat însă auditul comandat de Ministerul Dezvoltării, rezultatele arătând că nu este vorba de nici o conţiţie restrictivă. “Acum ne-au venit şi rezultatele, care arată că procedurile de achiziţie publică derulate de noi nu au încălcat prevederile art. 8, alin. 1 din HG 925/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deci totul s-a derulat în concordanţă deplină cu prevederile legii. Noi am introdus acea clauză, e adevărat, dar considerăm că a fost perfect justificată. Cei 80 de km, dacă adăugăm la ei şi lungimea drumului, de 60 de km într-un caz, rezulta o distanţă de 130 de km de la staţia de asfalt până la locul lucrării, iar pe o distanţă mai mare bituumul s-ar putea solidifica, deci nu ar mai putea fi folosit. Nu a fost o clauză restrictivă. Am prevăzut în caietul de sarcini că putea fi vorba de staţii fixe, mobile, în proprietatea ofertanţilor, închiriate, cooncesionate, chiar şi în leasing luate, numai să fie”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, Ion Prioteasa. Nouapresa